Summa sidvisningar

måndag 28 januari 2013

Länge sedan!

Hej!

 Gud vad det var länge sen jag bloggade...  Jag har inte haft tid. :( Men nu bloggar jag lite för jag har tid. Idag har jag vart i skolan (såklart), det var kul. Sen gick jag hem och gick ut med lakrits trollet. Sedan gick jag in och tog en kladdkakemuffin.  Det var jätte gott. Just nu dansar jag. Jag har äntligen fått min stora spegel i rummet ♥. Dansar nästan hela tiden. Jag dansat Jazz, Balett och Modern dans. Det är jätte kul. Nu ska jag dansa. Hej då!
                           
                                                                             


                                                                               

                                     En  bild på min spegel. Bilden blev inte så bra när jag tog med datorn.

                                                                      ♥Kram YnkS♥

1 kommentar: